
mgr Katarzyna Burlikowska
Z wykształcenia jestem pedagogiem oraz nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Ponadto ukończyłam wiele form doskonalenia zawodowego. Jestem dyplomowanym terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeutą ręki, terapeutą z zakresu edukacji i terapii autyzmu i zespołu Aspergera, terapii behawioralnej i pracy z trudnymi zachowaniami w ASD, treningu wybiórczości pokarmowej, terapeutą komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) i wielu innych. Z dziećmi i młodzieżą pracują już od kilkunastu lat zarówno prowadząc zajęcia indywidualne jak i grupowe. Na co dzień pracuję jako nauczyciel w szkole podstawowej. Lubię pracę z dziećmi, sprawia mi ona dużo satysfakcji, a najmniejsze postępy moich podopiecznych dają energię do dalszego działania.

mgr Dominika Pałka
Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą pedagogicznym i rewalidacyjnym osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz spektrum autyzmu, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowanym trenerem TUS. Na co dzień jestem nauczycielem i wychowawcą w szkole specjalnej. Od 17 lat jestem praktykiem i pracuję z dziećmi i młodzieżą z różnoraką niepełnosprawnością w tym ze spektrum autyzmu. W swojej pracy cenię relacje jakie łączą terapeutę z pacjentem. To one są spoiwem i szansą na sukces całego procesu terapeutycznego. Ktoś kiedyś spytał mnie jaka jest według Pani najlepsza metoda pracy z dziećmi ? Dla mnie jest to ,,Metoda Serca”.